2 Ocak 2014 Perşembe

Az paraya çok özellik, Nokia Lumia 520 İncelemesi..






Telefon almaya karar vermek ayrı bir dert çünkü birde bu işin karar aşaması var. Android mi İos mu, Windows mu?
İşlemcisi, Ram'i, kamerası, yok kasası vs derken kafalar karışıyor. Birde devreye fiyat giriyor. Ayda 20 lira farkla daha iyisi, 50 lira farklı en iyisi derken birinin gazına gelip çat diye alıyoruz.
Hani deriz ya bu paraya en iyi telefon, Lumia 520 yi kastetmişiz de haberimiz yok. Kankası android kullanıyor diye android almak isteyenler dışında yenilik, performans, kalite, şıklık, ergonomi isteyenlerin yeni tercihi, hatta fiyat olarak tek tercihi.

500 liralık bir telefon ne yapabilir, aşağıda sıralayayım;




  • 5 Mp Hd kamerayla foto  - video çek (kamera için telefon alanlar yaşadınız yine )
  • 4 inclik ekranda film, internet, oyun, keyfi,
  • Çift çekirdek 1 GHZ İşlemci ve 1 GB Ram ile donmadan kitlenmeden telefon kullanımı 
  • Sürekli güncellenen Windows marketi ( bazı uygulamalar eksik olsada tatmin edici )
  • Bedava sesli navigasyonu , Yanlız BEDAVA diyorum..
  • Müziğe önem verenler için yükses sesli hoparlörü
  • Nokia müzik uygulamaları  
  • 64 Gb'a kadar kart desteği
  • Müthiş hızlı ve pratik internet deneyimi
  • 1 gün rahat giden şarj
  • Kişiselleştirilebilir kolay ekranı

vs
vs


Şahsen kendim kullandım hız müthiş. Hattımı takıp kullnanana kadar patates diyordum fakat gerçekten şaşkına döndüm, Nokia gerçekten yapmış arkadaş. Hem güncel, hem ucuz, hem kullanışlı.
Birde şuna çok güldüm, üst modelleri lumia 620 ve 720 den farkı ekran ,kasa ve kameraları. işlemci ve ram aynı. yani aynı performansı sergiliyorlar.

İşte benim deneyimlerim,

Kamerası güzel, kasada denklanşör var rahatça foto çekin, tuş kilitliyken bile basılı tuttuğunuzda kamera moduna geçiyor,
 Navigasyon harikaa. Bazı yerlerde şaşırsada bilmediğim yerlere en kısa yollardan götürdü, üstelik sesli.
Markette bir sürü uygulama var, rakipleri gibi dolu dolu olmasada zamanla gelişecek,
internet hızına aşık oldum, iphone 4 ten daha hızlı (İos 7'li iphone4 'ten )
Kullanımıçok iyi, ana ekrana en çok kullandığım uygulamalarla kişiselleştirdim, gayet basitçe çaba harcamadan anında istediğim uygulamalara ulaşıyorum.

birkaç dezavantajı var onlarıda aktarayım,

  • arama geldğinde susması için kilit tuşuna basıyorum ekran kapanıyr, arama meşgule düşüyor. sonra ekran gelsin diye biraz bekliyorsun, tuşa bas,bas,bas anca. yeni bir güncellemeyle mutlaka düzelir
  • müzik+video menüsüne iriyorum atıyor,ikincisinde giriyor ki güncellemeyle düzelecektir.
En azından bu fiyata galaxy ace almaktansa, akıllı cihaz kullanın derim.
telefonununu Candy Crash oynamaktan başka bir şey için kullanmayan ve" nokia bitti" diyenler dışında, yenilik isteyen ve araştıran müşterilerin beğenisini hak edecek bir cihaz..

işte tam özellikleri; burada









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder